poniedziałek, 26 kwietnia 2010

"Nie mam pojęcia! Jak ja tu mam nie być zła?!"



"I was standing on the wall
Feeling tenet tall
All you maggots, smoking fags
On Dol Blathanna Boulevard"


  Wielu ona zdobi. Błyszczy nienagannym złotem, skrzy się owocami poszukiwań i magii prostych ludzi. Szlifowana, tworzona pod patronatem wszelkich bogów, bóstw i opatrzności. Nigdy nie została zrównoważona czy opluta, a jedynie patrzyła na to z góry... Z wielkim obrzydzeniem, ale i kpiną w charakterze. Korona, nie upadła pomimo pochylenia głowy, szczególnie, że istniała tam pomimo niewiedzy ludzkiej. Jej blask wspaniały okrył granice i twarze zmęczone każdym dniem ciężkiego głazu Syzyfa spokojnie pijącego jasne pełne w cieniu skał. Insygnium władzy najwyższej, upragnione przez oczy i umysły tych, którzy musieli zza mórz, pasm górskich czy krat więzień najróżniejszych oglądać niebo w poszukiwaniu wskazówki. Spójrz w niebo, me luned.
  Najwspanialsza jednak korona faluje podczas spaceru bulwarem Doliny Kwiatów mimo, że nie rozumie starszej mowy. Najwspanialsza korona błyszczy swoją piękną barwą, która przyprawa mnie o zawrót i hipnotyzuje. Najwspanialsza korona ma swój niepowtarzalny zapach przywodzący na myśl ostatecznie rozwiązanie problemów i chwile uniesień ponad nasze możliwości. Najwspanialsza korona w końcu ma swoją finezyjną miękkość, z którą nie jest w stanie równać się żadna znana ludzkości przyjemność. Moja wymarzona korona...
  Moja upragniona korona podobnie jak ta, której nie posiadam krążą gdzieś po świecie. Raz zbliżają się, raz oddalają i rzekłbym, że jest wspaniale, nic się nie zmienia. Znów spłynęła Twoja korona po moich ramionach...
  Moja korona zastępcza wykrusza się...
-Cyc! Łysiejesz. Ale nie martw się... To normalne u faceta.- powiedziała, a światło przeszywające okno znów padło podniecającym refleksem na koronę, tą *****.



Ale jestem podłym chamem pomyślałem wrzucając tą, a nie inną piosenkę...
Cytat, prawie jak System of a Down "Lost in Hollywood" z małą zmianą.. "Dol Blathanna" - (Ishtar) Dolina Kwiatów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz